+ 36 20 333 52 40

A Klippe

e-learning tananyag

Számítógép előtt ülve minden más. Másként koncentrálunk, más módon engedünk be információt, másképp emlékszünk az elsajátított tudásra.

Mi közelről ismerjük ezeket a folyamatokat. Tudományos kutatásainkkal alátámasztott, saját 5C tananyagfejlesztési folyamatunk során, olyan digitális, e-learning tananyagokat és távoktatási megoldásokat készítünk ügyfeleink részére, amelyek tartalom- és tanulóközpontúak és az e-learning by design szemlélet szerint készülnek.

Elearning


A tanuló- és tartalomközpontú
e-learning tananyag

Elearning tananyag

Figyelünk arra, hogy a végeredményből más-más alapképzettségű, szociokulturális háttérrel rendelkező, személyiségű és képességű emberek fognak tanulni. A résztvevőknek különbözhet a tanulási stílusa, a bemeneti kompetenciája vagy a habitusa is. Mindemellett ha a folyamat aszinkron – vagyis a tanuló a saját tempója szerint halad -, az is fontos szemponttá válik, kinek mennyi ideje van tanulni.

A tartalom szempontjából legyen szó szemléletformálásról, ismeretanyag átadásról vagy akár speciális készségek gyakoroltatásáról, a Klippénél mind pedagógia, mind e-learning szakmai szempontból kifogástalan termék átadása a célunk. A tananyagok készítésekor ezért együtt gondolkodunk módszertani szakértő, grafikus és fejlesztő kollégáinkkal is.

E-learning by design

Szakmai elveink háttérben meghatározó a Design Thinking, vagyis a “tervezői gondolkodás” látásmódja. Fontosnak tartjuk, hogy egy szolgáltatás vagy termék ne csak funkcionálisan elégítse ki az igényeket: a tervezés legyen értékteremtő, hogy végül hosszútávú, emberközpontú megoldások születhessenek. Számunkra ez többek között azt jelenti, hogy az e-learning tananyag fejlesztése során végig speciálisan a képernyő előtti tanulásra és tanításra összpontosítunk.

Megváltozott tartalomfogyasztási szokások

Évek óta hallhatjuk ismétlődni ezt a kifejezést, nem véletlenül. Hogy egy másik unásig ismert tényt emlegessünk: a technológia fejlődése életünk minden területére kihat. Elengedhetetlenül fontos figyelembe vennünk a tanulókat körülvevő színes mediális teret.

ICT

Szakmai nyelven így mondanánk: figyelembe vesszük az ICT (információs és kommunikációs technológia) eszközök használatával kapcsolatos készségeket is. Ez azt jelenti, hogy minden e-learning folyamat előtt felmérjük, ki hogyan tud számítógépet kezelni.

Géppel más

A magányosan gép előtt ülő tanuló teljesen más hatásoknak van kitéve, mint egy klasszikus terem hallgatója. Figyelembe vesszük ezeket a körülményeket és felmérjük az egyedüli és a csoportos tanulás lehetőségeit is.

Kevert tanulás

A jelenléti képzések, tréningek és az e-learning tartalmak nem egymás ellenpontjai, hanem a képzések tervezésének pillanatától egymást kiegészítő, erősítő megoldások lehetnek.

E-learning tananyag

E-learning tananyag listaárak

A feltüntetett árak nettó díjak. Nem tartalmazzák az 27%-os ÁFÁ-t.
A Klippe tananyag esetében 1 óra tanulási idővel számolj. Ez lehet akár egy darab hosszabb tananyag is vagy 5-10 mikrolearning modul is.

INSTANT Klippe
Ha azonnal kell tartalom
2.900
Ft / fő díjtól
  • E-learning by design igen
  • Tanulási útvonalak lineáris
  • Interaktivitás magas
  • Multimédia látványos
  • Kerettörténet igen
  • Egyedi arculat igen
  • Narráció részleges
  • Tudásmérés beépített
  • Fejlesztési idő nincs - azonnal elérhető
  • Frissítés nincs
  • Díjazás időszakos vagy örök licensz
ÉRDEKEL
A Klippe tananyag
Bevált megoldások, gyors fejlesztés
390.000
Ft / tananyag díjtól
  • E-learning by design igen
  • Tanulási útvonalak Klippe legjobb gyakorlat szerint
  • Interaktivitás magas
  • Multimédia magas minőségű grafika
  • Kerettörténet Klippe legjobb gyakorlat szerint
  • Egyedi arculat Klippe legjobb gyakorlat szerint
  • Narráció választható
  • Tudásmérés választható
  • Fejlesztési idő 3-4 hét
  • Frissítés külön díjazás
  • Díjazás egyszeri fejlesztési díj
ÉRDEKEL
PRÉMIUM Klippe
Teljesen egyedi tartalom
Egyedi ár
  • E-learning by design igen
  • Tanulási útvonalak teljesen egyedi
  • Interaktivitás kiemelkedő egyedi megoldások
  • Multimédia magas minőségű egyedi grafika - videók és animációk
  • Kerettörténet teljesen egyedi
  • Egyedi arculat teljesen egyedi
  • Narráció igen
  • Tudásmérés választható
  • Fejlesztési idő 2-3 hónap
  • Frissítés külön díjazás
  • Díjazás egyszeri fejlesztési díj
ÉRDEKEL
AGILIS Klippe
Folyamatos, rugalmas együttműködés
Egyedi havi- vagy óradíj
  • E-learning by design igen
  • Tanulási útvonalak teljesen egyedi
  • Interaktivitás kiemelkedő egyedi megoldások
  • Multimédia magas minőségű egyedi grafika - videók és animációk
  • Kerettörténet teljesen egyedi
  • Egyedi arculat teljesen egyedi
  • Narráció választható
  • Tudásmérés választható
  • Fejlesztési idő folyamatos
  • Frissítés folyamatos
  • Visszamérés folyamatos
  • Díjazás havi- vagy óradíj
ÉRDEKEL

Más terveid vannak?

Te mennyit szánsz egy e-learning tanyagra?
Írd meg az alábbi űrlapon ⬇️ vagy lépj velünk kapcsolatba ✉️! Egyedi ajánlatot készítünk.

MODULÁRIS

Mikrolearning megoldások és könnyebb továbbfejlesztés.

INTUITÍV ÉS LÁTVÁNYOS

Könnyen kezelhető és emlékezetes.

INTERAKTÍV ÉS MULTIMÉDIÁS

Fenntartja a figyelmet, több érzékszervre hat.

EGYEDI ÚTVONALAK

Differenciál és figyelembe veszi az előzetes tudást.

TÖRTÉNETET MESÉL

Magával ragad és elmélyíti az ismereteket.

E-LEARNING BY DESIGN

Képernyőre tervezett és egyedi.

Milyen a jó e-learning tananyag?

Bővebben is érdekel, hogy mitől lesznek a Klippe tananyagok interaktívak és motiválók? Olvass tovább!

Hogyan fejlesztünk tananyagot a Klippénél?

A Klippénél, tudományos kutatásaink alapján kialakított úgynevezett öt-ciklus – 5C – modellként értelmezzük a fejlesztés teljes folyamatát. Az 5C nem lineárisan tekint a tananyagfejlesztésre: a hangsúlyt a folyamatos visszacsatolásra és az egyes fejlesztési fázisokhoz kapcsolódó ciklusokra helyezi. Vidd az egeret a pulzáló pontok fölé az egyes ciklusok megismeréséhez!

E-learning tananyagfejlesztés folyamata

A központi ciklus – lehet, hogy magától értetődően, de a gyakorlatban nem minden esetben – maga a tanulás. Egy-egy tanulási ciklus megfigyelése után mindig szükséges értékelnünk, hogy pontos információ alapján mehessünk tovább a fejlesztési lehetőségekkel – és csak így indíthassunk el új kreatív ciklust. Ez a folyamat a koncepció és a konkrét termék(ek) tervezését, prototípusainak kialakítását, majd észrevételezését jelenti. Általános belépési pont a kitalálás, a tervezés szakasza lehet.

Nincs erre idő? Oké, van, amit zsebből is elő tudunk húzni!

Ha cél a gyorsaság vagy a költséghatékony megoldás megtalálása, semmi gond: vannak kész, a fenti elvek szerint kidolgozott munkáink is.

Témák: Prezentációs technikák | Projektmenedzsment | Konfliktuskezelés | Tárgyalás- és érveléstechnika | Kapcsolattartás | Kommunikáció | Vezetés és szervezés | Csapatmunka | Időgazdálkodás | E-learning tananyagfejlesztés | Távmunka | Mindennapi védelmünk – COVID-19


Egyedi e-learning tananyagot szeretnél? Vedd fel velünk a kapcsolatot!

    Vagy hívj fel a +36 20 333 5240-es telefonszámon!

    Gyakori kérdések – FAQ

    E-learning alapok

    • Az e-learning olyan oktatási forma, ahol a tanulás digitális környezetben, az interneten vagy zárt rendszerben zajlik. A tanuló saját tempójában fér hozzá tananyagokhoz és feladatokhoz, nem feltétlenül egyszerre az oktatóval. Ez a rugalmasság növeli a tanulás hatékonyságát és hozzáférhetőségét, és lehetővé tesz azt is, hogy a szervezet vagy az intézmény könnyebben elérje a tanulókat, akár földrajzilag szétszórtan is. Az e-learning és szinonmái fogalmát persze sokan, sokféleképpen értelmezik.

    • Az e-learning tananyag olyan digitális tartalom, amelyet kifejezetten online tanulás céljából készítenek. Tartalmazhat szöveges leírásokat, képeket, videókat, interaktív elemeket, kvízeket, és a tanulók számára személyre szabott tanulási útvonalakat. A helyes tananyagfejlesztési irányelvek között szerepel, hogy motiváló legyen, világos célokkal rendelkezzen.

    • Az e-learning hatékony, mert rugalmas, költséghatékony, és személyre szabható. A tanulók saját tempójukban tanulhatnak, és az interaktív elemek segítik a tudás megőrzését. Ezen túl az e-learning rendszerek révén nyomon követhető a haladás és az eredmények, ami segíti az oktatást is, ami általában egy e-learning rendszeren keresztül történik.

    • E-learninget olyan környezetben érdemes használni, ahol a tanulóknak rugalmas hozzáférésre van szükségük (például szétszórt csapatok, több helyszín), vagy ahol nagy számú személyt kell oktatni standard módon (pl. onboarding, compliance, szoftverképzés, tűzvédelmi oktatás). Emellett akkor is ideális, ha ismétlődő képzésekről van szó vagy ha fontos a tanulási adatok nyomon követése.

    • A generatív mesterséges intelligencia (MI) segít személyre szabni a tanulási élményt és automatizálni a folyamatokat. Képes a tanulók előrehaladását elemezni, egyéni visszajelzéseket adni és új, testreszabott tananyagot generálni. Emellett virtuális oktatói támogatást nyújt, értékeli a feladatokat és előre jelzi a tanulási nehézségeket. Az MI ezáltal nemcsak gyorsítja a fejlesztést, hanem növeli a tanulás hatékonyságát.

    E-learning tananyagok készítése

    • Az e-learning tananyagfejlesztés a digitális tananyagok tervezésének, tartalomkészítésének és technikai kivitelezésének folyamata. Ebbe beletartozik a célcsoport azonosítása, a tanulási célok meghatározása, a tartalom szerkesztése, az interaktív feladatok kialakítása és a rendszerbe integrálás. A jól kifejlesztett tananyagok motiválnak, érdemi fejlődést és mérhető eredményeket hoznak.

    • Az e-learning tananyagfejlesztés lehetővé teszi, hogy a szervezet standardizált, skálázható és önálló tanulásra alkalmas tartalmakat kínáljon. Ez csökkenti az oktatási költségeket, növeli a tanulás elérhetőségét és biztosítja, hogy a tananyag a szervezet vagy intézmény igényeihez igazodjon. A digitális tanulás hatékonysága közvetlenül függ a tartalom minőségétől. Jól megtervezett, interaktív és személyre szabott tananyagok növelik a tanulók elkötelezettségét, javítják az eredményeket, és csökkentik az oktatás költségeit.

    • Igen, egy szervezet létrehozhat saját e-learning tananyagot házon belül, ha rendelkezik megfelelő erőforrásokkal (pl. szakmai tartalom, oktatás-technológiai háttér, design). Azonban exponenciálisan javíthatja a végtermék minőségét és funkcionalitását az e-learning tananyag fejlesztésének kiszervezése olyan szakembereknek, akik mélyreható ismeretekkel rendelkeznek az e-learningben bevált gyakorlatokról.

    A tananyagfejlesztés folyamata

    • Az e-learning tananyag készítésének első lépése a célcsoport és a tanulási célok meghatározása. Következőként a tartalom struktúráját, formátumait (pl. videó, kvíz, animáció) tervezzétek meg! Aztán készítsétek el a tananyagot, beleértve a vizuális elemeket, interaktív feladatokat és értékelést! Végül teszteljétek és implementáljátok az anyagot egy e-learning rendszerben!

    • Az e-learning tananyagok készítéséhez leggyakrabban tananyagfejlesztő (authoring) eszközöket használnak, mint például az Articulate 360, az Adobe Captivate vagy az iSpring Suite. Ezek lehetővé teszik interaktív tananyagok, videók, kvízek és szimulációk gyors elkészítését SCORM-kompatibilis formátumban.

    • Az e-learning tananyagfejlesztés ára a projekt összetettségétől és terjedelmétől függ. 

      • Azonnal elérhető tananyagok, lineáris tanulási útvonalakkal, magas interaktivitással: 2.900 Ft/fő díjtól. – INSTANT Klippe
      • Bevált megoldások személyre szabva, 3-4 hét tananyagfejlesztési idővel: 390.000 Ft/tananyag díjtól. – A Klippe tananyag
      • Teljesen egyedi tartalom, 2-3 hónapos tananyagfejlesztési idővel: egyedi ár. – PRÉMIUM Klippe
      • Folyamatos, rugalmas együttműködés: egyedi havi- vagy óradíj. – AGILIS Klippe
    • A fejlesztési idő a tananyag hosszától, interaktivitási szintjétől és a rendelkezésre álló tartalomtól függ, általában 0-12 hét között mozog.

      • INSTANT Klippe: Azonnal elérhető.
      • A Klippe tananyag (bevált megoldások személyre szabva): 3-4 hét.
      • PRÉMIUM Klippe (teljesen egyedi tartalom): 2-3 hónap.
      • AGILIS Klippe: Folyamatos együttműködés.
    E-learning tananyag gyakori kérdések - FAQ