+ 36 20 333 52 40

A Klippe

e-learning tananyag

Számítógép előtt ülve minden más. Másként koncentrálunk, más módon engedünk be információt, másképp emlékszünk az elsajátított tudásra.

Mi közelről ismerjük ezeket a folyamatokat. Tudományos kutatásainkkal alátámasztott, saját 5C tananyagfejlesztési folyamatunk során, olyan digitális, e-learning tananyagokat és távoktatási megoldásokat készítünk ügyfeleink részére, amelyek tartalom- és tanulóközpontúak és az e-learning by design szemlélet szerint készülnek.

Elearning


A tanuló- és tartalomközpontú
e-learning tananyag

Elearning tananyag

Figyelünk arra, hogy a végeredményből más-más alapképzettségű, szociokulturális háttérrel rendelkező, személyiségű és képességű emberek fognak tanulni. A résztvevőknek különbözhet a tanulási stílusa, a bemeneti kompetenciája vagy a habitusa is. Mindemellett ha a folyamat aszinkron – vagyis a tanuló a saját tempója szerint halad -, az is fontos szemponttá válik, kinek mennyi ideje van tanulni.

A tartalom szempontjából legyen szó szemléletformálásról, ismeretanyag átadásról vagy akár speciális készségek gyakoroltatásáról, a Klippénél mind pedagógia, mind e-learning szakmai szempontból kifogástalan termék átadása a célunk. A tananyagok készítésekor ezért együtt gondolkodunk módszertani szakértő, grafikus és fejlesztő kollégáinkkal is.

E-learning by design

Szakmai elveink háttérben meghatározó a Design Thinking, vagyis a “tervezői gondolkodás” látásmódja. Fontosnak tartjuk, hogy egy szolgáltatás vagy termék ne csak funkcionálisan elégítse ki az igényeket: a tervezés legyen értékteremtő, hogy végül hosszútávú, emberközpontú megoldások születhessenek. Számunkra ez többek között azt jelenti, hogy az e-learning tananyag fejlesztése során végig speciálisan a képernyő előtti tanulásra és tanításra összpontosítunk.

Megváltozott tartalomfogyasztási szokások

Évek óta hallhatjuk ismétlődni ezt a kifejezést, nem véletlenül. Hogy egy másik unásig ismert tényt emlegessünk: a technológia fejlődése életünk minden területére kihat. Elengedhetetlenül fontos figyelembe vennünk a tanulókat körülvevő színes mediális teret.

ICT

Szakmai nyelven így mondanánk: figyelembe vesszük az ICT (információs és kommunikációs technológia) eszközök használatával kapcsolatos készségeket is. Ez azt jelenti, hogy minden e-learning folyamat előtt felmérjük, ki hogyan tud számítógépet kezelni.

Géppel más

A magányosan gép előtt ülő tanuló teljesen más hatásoknak van kitéve, mint egy klasszikus terem hallgatója. Figyelembe vesszük ezeket a körülményeket és felmérjük az egyedüli és a csoportos tanulás lehetőségeit is.

Kevert tanulás

A jelenléti képzések, tréningek és az e-learning tartalmak nem egymás ellenpontjai, hanem a képzések tervezésének pillanatától egymást kiegészítő, erősítő megoldások lehetnek.

E-learning tananyag

E-learning tananyag listaárak

A feltüntetett árak nettó díjak. Nem tartalmazzák az 27%-os ÁFÁ-t.
A Klippe tananyag esetében 1 óra tanulási idővel számolj. Ez lehet akár egy darab hosszabb tananyag is vagy 5-10 mikrolearning modul is.

INSTANT Klippe
Ha azonnal kell tartalom
2.900
Ft / fő díjtól
  • E-learning by design igen
  • Tanulási útvonalak lineáris
  • Interaktivitás magas
  • Multimédia látványos
  • Kerettörténet igen
  • Egyedi arculat igen
  • Narráció részleges
  • Tudásmérés beépített
  • Fejlesztési idő nincs - azonnal elérhető
  • Frissítés nincs
  • Díjazás időszakos vagy örök licensz
ÉRDEKEL
A Klippe tananyag
Bevált megoldások, gyors fejlesztés
390.000
Ft / tananyag díjtól
  • E-learning by design igen
  • Tanulási útvonalak Klippe legjobb gyakorlat szerint
  • Interaktivitás magas
  • Multimédia magas minőségű grafika
  • Kerettörténet Klippe legjobb gyakorlat szerint
  • Egyedi arculat Klippe legjobb gyakorlat szerint
  • Narráció választható
  • Tudásmérés választható
  • Fejlesztési idő 3-4 hét
  • Frissítés külön díjazás
  • Díjazás egyszeri fejlesztési díj
ÉRDEKEL
PRÉMIUM Klippe
Teljesen egyedi tartalom
Egyedi ár
  • E-learning by design igen
  • Tanulási útvonalak teljesen egyedi
  • Interaktivitás kiemelkedő egyedi megoldások
  • Multimédia magas minőségű egyedi grafika - videók és animációk
  • Kerettörténet teljesen egyedi
  • Egyedi arculat teljesen egyedi
  • Narráció igen
  • Tudásmérés választható
  • Fejlesztési idő 2-3 hónap
  • Frissítés külön díjazás
  • Díjazás egyszeri fejlesztési díj
ÉRDEKEL
AGILIS Klippe
Folyamatos, rugalmas együttműködés
Egyedi havi- vagy óradíj
  • E-learning by design igen
  • Tanulási útvonalak teljesen egyedi
  • Interaktivitás kiemelkedő egyedi megoldások
  • Multimédia magas minőségű egyedi grafika - videók és animációk
  • Kerettörténet teljesen egyedi
  • Egyedi arculat teljesen egyedi
  • Narráció választható
  • Tudásmérés választható
  • Fejlesztési idő folyamatos
  • Frissítés folyamatos
  • Visszamérés folyamatos
  • Díjazás havi- vagy óradíj
ÉRDEKEL

Más terveid vannak?

Te mennyit szánsz egy e-learning tanyagra?
Írd meg az alábbi űrlapon ⬇️ vagy lépj velünk kapcsolatba ✉️! Egyedi ajánlatot készítünk.

MODULÁRIS

Mikrolearning megoldások és könnyebb továbbfejlesztés.

INTUITÍV ÉS LÁTVÁNYOS

Könnyen kezelhető és emlékezetes.

INTERAKTÍV ÉS MULTIMÉDIÁS

Fenntartja a figyelmet, több érzékszervre hat.

EGYEDI ÚTVONALAK

Differenciál és figyelembe veszi az előzetes tudást.

TÖRTÉNETET MESÉL

Magával ragad és elmélyíti az ismereteket.

E-LEARNING BY DESIGN

Képernyőre tervezett és egyedi.

Milyen a jó e-learning tananyag?

Bővebben is érdekel, hogy mitől lesznek a Klippe tananyagok interaktívak és motiválók? Olvass tovább!

Hogyan fejlesztünk tananyagot a Klippénél?

A Klippénél, tudományos kutatásaink alapján kialakított úgynevezett öt-ciklus – 5C – modellként értelmezzük a fejlesztés teljes folyamatát. Az 5C nem lineárisan tekint a tananyagfejlesztésre: a hangsúlyt a folyamatos visszacsatolásra és az egyes fejlesztési fázisokhoz kapcsolódó ciklusokra helyezi. Vidd az egeret a pulzáló pontok fölé az egyes ciklusok megismeréséhez!

A központi ciklus – lehet, hogy magától értetődően, de a gyakorlatban nem minden esetben – maga a tanulás. Egy-egy tanulási ciklus megfigyelése után mindig szükséges értékelnünk, hogy pontos információ alapján mehessünk tovább a fejlesztési lehetőségekkel – és csak így indíthassunk el új kreatív ciklust. Ez a folyamat a koncepció és a konkrét termék(ek) tervezését, prototípusainak kialakítását, majd észrevételezését jelenti. Általános belépési pont a kitalálás, a tervezés szakasza lehet.

Nincs erre idő? Oké, van, amit zsebből is elő tudunk húzni!

Ha cél a gyorsaság vagy a költséghatékony megoldás megtalálása, semmi gond: vannak kész, a fenti elvek szerint kidolgozott munkáink is.

Témák: Prezentációs technikák | Projektmenedzsment | Konfliktuskezelés | Tárgyalás- és érveléstechnika | Kapcsolattartás | Kommunikáció | Vezetés és szervezés | Csapatmunka | Időgazdálkodás | E-learning tananyagfejlesztés | Távmunka | Mindennapi védelmünk – COVID-19


Egyedi e-learning tananyagot szeretnél? Vedd fel velünk a kapcsolatot!

    Vagy hívj fel a +36 20 333 5240-es telefonszámon!

        Ha szeretnél többet megtudni egyedi tananyagainkról, az e‑learning rendszerekről, a képzéseinkről, vagy árajánlatot kérnél, írj nekünk!